Partnerské systémy

Podnikový informační systém SAP Business ONE  nabízí okamžitý aktuální přehled o dění v celé firmě kdykoliv to vyžadujete.  ERP systém SAP Business ONE Vám umožní udržovat Vaše zakázky ziskové, včas rozpoznat nové obchodní příležitosti a zaměřit vaši energii a zdroje na nejdůležitější oblasti Vašeho podnikání.
  • PODNIKOVÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM SAP BUSINESS ONE

  • Přehledný informační systém, který šetří peníze, ulehčí práci a přinese kontrolu!

  • Umožňuje zpracovávat účetnictví, plánování a řízení výroby, personalistika a mzdy, workflow a document managment, ekonimika a finance, crm, skladové hospodářství,  SERVIS, nákup a prodej, manažerské nástroje apod.

 

  1. Chcete přehledný systém, který se rychle naučíte?

  2. Hledáte systém, který se přizpůsobí Vám?

  3. Chcete dodavatele, který bude "mluvit Vaší řečí"?

  4. Používá ho víc jak 40.000 firem.

 


PODNIKOVÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM SAP BUSINESS ONE

VYUŽÍVÁ VÍCE JAK 40.000 MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM NA SVĚTĚ A JEHO FUNKCE DENNĚ POMÁHAJÍ PŘI PRÁCI STATISÍCŮM UŽIVATELŮ.


 

Proč firmy SAP Business One kupují, 
co jim přináší a jaké situace řeší?

  • Podnikový informační systém přináší přehled a kontrolu nad financemi i celým podnikem , zamezuje ztrátám a přispívá k vyšší ziskovosti
  • Snižuje náklady, omezuje chybovost (ve skladech, ve výrobě,…),  zrychluje a zefektivňuje činnosti i celé procesy
  • Obsahuje aktuální informace pro rozhodování – co je podstatné, víte okamžitě
  • Funkce pro všechny: SAP Business One má moduly pro firmy ze všech oborů podnikání 
  • Systém má špičkové nástroje pro řízení vztahů se zákazníkem
  • Usnadňuje a zrychluje řízení a rozhodování, poskytuje aktuální data pro rozhodování díky integrované Business Intelligenci 
  • Přináší řešení na míru potřebám jednotlivých firem
  • Včas a sám informuje o událostech, které vyžadují pozornost
  • Informační systém plánuje a kontroluje dodržení plánů
  • Je jednoduše a intuitivně ovladatelný a použitelný
  • Propojí hlavní sídlo, pobočky i jednotlivé partnery do jednoho fungujícího celku
  • Informační systém SAP Business One se snadno a rychle implementuje
 
I když možná nadpis typu „Informační systém SAP Business One pomáhá přežít – snižovat náklady a zvyšovat konkurenceschopnost“ připadá jako klišé, protože to všichni slýcháme z mnoha stran, uvést to zde na prvním místě musíme, protože to potvrzuje více jak 40.000 firem. Čtěte dále, nebo nás kontaktujte, abyste se dozvěděli proč tomu tak je.
 

 

Buďte lepší než konkurence
– mějte ziskové zakázky a zákazníky!

 
Podnikový informační systém SAP Business ONE  nabízí okamžitý aktuální přehled o dění v celé firmě kdykoliv to vyžadujete.  Dokážete postavit Vaše zákazníky do samého středu Vašeho podnikání, bedlivě sledovat jednotlivé zakázky, dodržovat termíny i kvalitu a o Vašich zákaznících vědět vše, co Vás zajímá. ERP systém Vám umožní udržovat Vaše zakázky ziskové, včas rozpoznat nové obchodní příležitosti a zaměřit Vaši energii a zdroje na nejdůležitější oblasti Vašeho podnikání.


 

Ať si vzpomenete snad na jakoukoliv funkčnost ERP,
informační systém SAP Business One to dokáže a navíc rychle

 
Díky tomu, jak vysoce je tento informační systém celosvětově využíván, je jeho funkcionalita v jednotlivých oblastech velmi rozsáhlá a propracovaná. Více se o funkcionalitě dočtete níže na této stránce. ERP systém SAP Business One se snadno a rychle implementuje (již v řádech několika týdnů), ale stejně snadno a rychle se provádí změny v průběhu „života“ systému.



Žádné oborové řešení není pro
informační systémy SAP cizí

 
Jsme toho názoru, že pouze oborové řešení, které přesně odráží potřeby daných oborů, je tím správným řešením – tou správnou volbou informačního systému.  Desetitisíce instalací ERP systému SAP Business One po celém světě jsou provedeny v nejrůznějších odvětvích a SAP má pro tyto odvětví oborová řešení. Na oborových řešeních se zpravidla podílí i partneři, kteří jsou specialisti v jednotlivých odvětvích. Více informací o jednotlivých oborových řešeních se dočtete níže na této stránce.


Podnikový informační systém, který se Vám plně přizpůsobí
a to bez zbytečného čekání

 
Jistě namítnete, že toto říkají snad všichni výrobci informačních systémů. Ano, máte pravdu, ale žádný informační systém to neumí tak, jak to umí SAP Business One. Otevřenost systému pro uživatelské přizpůsobení a rozšíření je totiž jednou ze základních charakteristických vlastností ERP systému.


 

SAP programy udávají trendy

 
SAP AG disponuje nesrovnatelně vyšší vývojovou (výrobní) kapacitou, než drtivá většina dodavatelů informačních systémů, díky tomu udává trendy pro všechny informační systémy a po technologické i funkční stránce je vždy na absoulutní špici. Existuje plán vývoje tohoto produktu na mnoho let dopředu.


 

ERP SAP Business One nikdy nezestárne

 
Pořídíte-li si tento systém, nebudete mít důvod k jeho změně. Jak již bylo uvedeno výše, informační systém SAP udává trendy a je neustále inovován a vyvíjen. Díky tomu nebudete muset informační systém měnit ani z důvodů technické zastaralosti, ani z důvodů nedostatku funkcí a řešení.

 

Proč je informační systém SAP Business One
tak široce využívaný malými a středními firmami?

 
Níže jsou uvedeny některé z vlastností, které se podílí na úspěchu podnikového informačního systému SAP Business One. V neposlední řadě je to také velmi přijatelná cena tohoto ERP systému – čtěte dále.

Faktem také je, že vývojářem SAP Business One je renomovaná společnost SAP AG, která zaujímá celosvětově přední příčky mezi dodavateli pro podnikové informační systémy – jen v ČR je to více než celých 52%. Z rozsáhlého zázemí a vývojové (výrobní) kapacity  jsou následující vlastnosti klíčové pro tento ERP systém. Čtěte dále, nebo nás kontaktujte, abyste se dozvěděli proč tomu tak je.

JAK JE TO S CENOU PODNIKOVÉHO INFORMAČNÍHO SYSTÉMU SAP BUSINESS ONE – TAKÉ SI MYSLÍTE, ŽE JE DRAHÝ A JE JEN PRO VELKÉ FIRMY? Naši zákazníci si to také mysleli, ale není tomu tak. Nevěříte? Chápeme – přesvěčte se sami. Klikněte zde, a nechte si připravit nezávaznou cenovou nabídku.
 


Co je ERP systém SAP Business ONE 
- a pro koho je určen?

 
Jedná se o cenově dostupný informační systém a jednoduše implementovatelné ERP řešení, navržené s cílem plně pokrýt požadavky malých a středních firem. Je jedno, zda máte 5 nebo 250 zaměstnanců – SAP vám pomůže jak s vlastním řízením podniku, tak se zvýšením celkové konkurenceschopnosti na trhu. Podnikový informační systém SAP Business One plně vyhovuje současným, ale především také budoucím trendům v oblasti ERP systémů. Poskytuje tak robustní a plně integrované řešení pro řízení obchodních, výrobních, servisních, logistických a finančních procesů. Uživatelé mohou využívat manažerské řídící nástroje na zlepšení efektivity, zpřehlednění a zrychlení firemních procesů.
 


ERP SAP nabízí rozmanitá a propracovaná oborová řešení
– pro koho jsou určena?

 
Jak již bylo výše zmíněno, SAP Business One disponuje rozmanitými řešeními pro jednotlivé obory podnikání. ELEGIS jako certifikovaný partner společnosti SAP nabízí níže uvedená oborová řešení.

V těchto uvedených oblastech máme úspěšně realizované projekty = implementované informační systémy. Na seznam našich referencí – zákazníků – se můžete podívat zde na přehledu zákazníků, kterým jsme implementovali informační systém.

STAVEBNICTVÍ, MONTÁŽE A KONSTRUKCE, INŽENÝRING A DEVELOPMENT
Jedná se o speciální oborové řešení vytvořené právě pro stavební společnosti (všech druhů a typů staveb), přičemž na tvorbě tohoto řešení se podílely významné stavební společnosti. Zde jen uvedeme, že pokrývá kompletně celý cyklus řízení zakázky, od marketingových a obchodních fází, přes zajištění a řízení subdodavatelů, realizaci zakázky až po řešení garanční fáze. Samozřejmostí je kompletní práce s rozpočty, ale také sada užitečných manažerských nástrojů.

Dále je toto řešení určeno i pro společnosti zabývající se výrobou a montáží nejrůznější strojů, konstrukcí a zařízení. Dále pak pro společnosti zabývající inženýrskou činností a vhodné je toto řešení i pro developerské firmy.

Podrobné informace o rozsahu funkčnosti tohoto řešení informačního systému pro stavebnictví, montáže, konstrukce a inženýring a si můžete přečíst zde.

PROJEKTOVÁ VÝROBA – PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ
Řešení pro projektové řízení umožňuje rychle, jednoduše a přehledně vést projekty všech velikostí. To ale není zdaleka vše! Tento modul Vám umožní řídit celý výrobní proces, nakupovat materiály, plánovat a sledovat výrobu, odvádět výrobu pomocí čteček čárových kódů, řídit montáž, záruky, reklamace…

Více se o software pro řízení projektů dočtete zde.

ZAKÁZKOVÁ, MALOSÉRIOVÁ A VELKOSÉRIOVÁ PRŮMYSLOVÁ VÝROBA V ODVĚTVÍCH
Toto řešení pro informační systém SAP Business One, které bylo vytvořeno za účasti předních českých firem v oblasti průmyslu, odráží specifika jednotlivých níže uvedených oborů (pro každý obor je samostatná sada unikátních nástrojů).
  • Elektrotechnika a elektronika
  • Výroba prefabrikátů
  • Výroba nábytku
  • Strojírenská výroba
  • Výroba zdravotnických potřeb a pomůcek
  • Plastikářství a papírenství
  • Výroba a montáž strojů, konstrukcí a zařízení
 
Funkčně tato část informačního systému pokrývá kompletně celý cyklus zakázky – od zaevidování, zajištění a nákup surovin (materiálů) přes zaplánování do výroby (včetně APS), tisky štítků a průvodek, sledování výroby, odvádění operací, kontrolu jakosti až po expedici. Samozřejmostí jsou kalkulace, vytváření a správa technologie výroby, ale také manažerské nástroje.

Podrobné informace o funkcionalitě řešení informačního systému pro výrobu si můžete přečíst zde.

MALOOBCHOD, VELKOOBCHOD A DISTRIBUCE (VČETNĚ E-SHOPU)
Funkcionalita pro maloobchodní i velkoobchodní společnosti odráží specifické potřeby těchto společností s ohledem na rychlost a jednoduchost vyřizování zákaznických požadavků, snadný prodej zboží na prodejně i přes e-shop, plnou podporu v oblasti nákupu a skladování (včetně možnosti adresného skladu) a práce s technologií čárovým kódem či RFID technologií.

 

Manažerské nástroje (Business Intelligence)
jsou součástí systému!

 
Podnikový informační systém Sap Business One disponuje vynikajícími manažerskými nástroji, které podávají rychle, snadno a intuitivně on-line přehled o veškerých sledovaných oblastech.

Více se o Business Intelligence dočtete zde.


Jaký je rozsah funkcionality
ERP systému SAP Business One?

 
Tato kapitola popisuje základní funkčnosti systému, v žádném případě se nejedná o všechny možnosti systému. Máte-li nějaký konkrétní dotaz, na který jste na této stránce nenašli odpověď, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám vše zodpovíme.
 

ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKA SAP BUSINESS ONE

 
  • Uživatelsky příjemné, intuitivní a jednoduché rozhraní
  • Vynikající manažerské nástroje
  • Procesně provázaná data – jednoduchá dohledatelnost všech souvislostí
  • Schvalovací funkce (Workflow)
  • Výstražné funkce a aletry, proaktivní informování o sledovaných událostech
  • Flexibilní průvodce pro vytváření sestav a reportů
  • Snadná integrace s Microsoft Office
  • Specifické firemní šablony dokumentů
  • Podpora zahraničních měn a jazyků
  • 42 jazykových mutací, působnost ve 167 zemích světa
  • Funkce Internal Sales Force Automation (SFA)
  • Standardní rozhraní k zajištění komplexní integrace
  • Snadné přizpůsobení a rozšíření, snadné změny „za běhu“
  • Komplexní vývojové prostředí (SDK) pro možnost rozvoje systému


JEDNOTLIVÉ MODULY A AGENDY SYSTÉMU

 
ŘÍZENÍ FINANCÍ A CONTROLLING
  • Účetnictví a správa daní
  • Podpora více měn
  • Banka a pokladna
  • Elektronická komunikace s bankou
  • Automatické stahování měnových kurzů
  • Nákladové účetnictví a controlling
  • Podpora vedení účetnictví dle různých účetních standardů – IFRS, GAAP
  • Finanční rozpočty
  • Majetek
  • Statutární výkazy, šablony výkazů
  • Výkazy DPH a souhrnné hlášení
  • Intrastat

BUSINESS INTELLIGENCE (více informací zde)

PERSONÁLNÍ EVIDENCE A SPRÁVA UŽIVATELSKÝCH ÚČTŮ
  • Správa uživatelských účtů a přístupových práv
  • Kalendáře a činnosti zaměstnanců
  • Kalendáře a činnosti zaměstnanců

CRM A SERVIS
  • Obchodní partneři a kontakty
  • Činnosti – správa komunikace s obchodními partnery
  • Operativní CRM – správa obchodních případů a řízení aktivit obchodních zástupců
  • Přílohy – správa externích dokumentů
  • Marketingové kampaně
  • Servis – řízení reklamací a poprodejní péče

OBCHOD A LOGISTIKA
  • Sklady a skladové položky
  • Řízený sklad – hierarchické uspořádání skladových lokací
  • Katalogová čísla obchodních partnerů a čárové kódy
  • Sériová čísla a šarže
  • Více druhů měrných jednotek
  • Inventura zásob
  • Ceníky – řízení cenových hladin a slev
  • Požadavky na objednávku
  • Poptávkové řízení
  • Rámcové smlouvy
  • Plánování nákupu – MRP
  • Řízení nákupu a závazků
  • Řízení prodeje a pohledávek
  • SW POS – maloobchodní pokladna*
  • Provize*
  • Přílohy – správa externích dokumentů

ŘÍZENÍ VÝROBY – VÝROBNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM
  • Kusovníky
  • Technologické postupy*
  • Výrobní zakázky
  • Plánování materiálových potřeb – MRP
  • Plánování a řízení výroby – Ganttův diagram*
  • Výrobní dispečink – manažer výroby*
  • Kalkulace*
  • Odváděcí pracoviště – sledování a odvádění výroby*
  • Zdroje – pracoviště, linky*
  • Kontrola kvality*
  • Konfigurace výrobků – výrobní varianty*
  • Přílohy – správa externích dokumentů
  • Traceabilita výroby

PROAKTIVNÍ ŘÍZENÍ, VÝKAZY A REPORTING
  • Výstražné a kontrolní funkce
  • Schvalovací procesy
  • Kontrola povinných polí na jednotlivých formulářích (kmenová data, doklady)*
  • Wokflow včetně vizualizace
  • Výkazy a dashboardy
  • Crystal Reports
  • Crystal Dahboard Design
  • Drag&Relate
  • Kontextové vyhledávání napříč systémem
  • Generátor uživatelských dotazů

INTEGRACE A PODPORA MOBILNÍCH UŽIVATELŮ, SYSTÉMOVÉ FUNKCE
  • Mobilní klient pro Apple iPhone/iPad
  • Integrace s Microsoft Office
  • Integrace s Crystal Server
  • Integrované e-Commerce, web CRM a Servis*
  • Integrovaný webový portál – Intranet/Extranet*
  • Integrační platforma B1i – nástroje integrace s dalšími systémy SAP i ne SAP, podpora EDI
  • Mapa vztahů – vizualizace vztahů mezi objekty (obchodní partneři, doklady, artikly, kusovníky a výrobní zakázky)
  • Přílohy – správa externích dokumentů
  • Multijazykové uživatelské rozhraní a legislativní podpora
  • Implementační středisko – podpora a správa implementace
  • Import/export kmenových dat
  • Data Transfer Workbench – hromadné importy a aktualizace dat včetně dokladů
  • Integrovaný e-mailový klient
  • Pracovní plocha – uživatelské kokpity
  • Změnový protokol
  • Uživatelská pole a tabulky
  • Editor tiskových šablon a reportů

ŘÍZENÍ STAVEBNÍ VÝROBY
  • Stavební marketing
  • Obchodní činnosti
  • Propojení s programy pro tvorbu rozpočtů
  • Příprava stavby a technologický model
  • Plánování výroby (harmonogramy a síťové grafy)
  • Plánování prostředků (zdrojů)
  • Realizace stavby
  • Subdodávky
  • Řízení jakosti a návazné evidence
  • Evidence dokumentů stavby
  • Smlouvy, předávací protokoly, evidence vad
  • Evidence zádržného
  • Informace o prvotních účetních dokladech
  • Ekonomické vyhodnocení staveb
  • Vyhodnocení fyzické spotřeby zdrojů
  • Controllingové a manažerské funkce

TECHNICKÁ SPRÁVA PODPORA
  • Remote Support Platform (RSP)

Kontaktujte nás a vyžádejte
si konkrétní informace

zákaznické reference

ATC Styl, s.r.o.

Společnost ATC Styl s.r.o. se zabývá zakázkovou výrobou CNC kovoobráběním nerezových a uhlíkových ocelí, slitin hliníku, mědi a plastů. Při mém nástupu do firmy na pozici ředitele bylo z mých prvních úkolů řešit komplexní informační systém pro správu zakázek a výroby. Společnost Elegis s.r.o. jsme zvolili na základě výběrového řízení, kdy jsme hodnotili schopnost potencionálních dodavatelů řešit úskalí našich potřeb a specifikace výroby.

Koncem roku 2014 proběhla vlastní implementace, hodně úsilí bylo věnováno napojení IS výroby ELEGIS Production na ekonomický systém DUEL od Ježek Software. Během cca 6-ti měsíců jsme nastavili a odladili běh systému výroby, aby co nejvíce vyhovoval potřebám společnosti a to zejména:
  • Propojení příjmu zakázek z DUEL do IS výroby
  • Generování výrobních příkazů z technologie
  • Terminály pro odvádění operací ve výrobě a odepisování hutního materiálu a polotovarů pro výrobu
  • Propojení výroby a skladu výrobků při expedici a následné fakturaci výrobků  
  • Definice a nastavení pracovišť a jejich nákladů výroby

Green Project S.r.o.

"V RÁMCI ROZVOJE SPOLEČNOSTI JSME V ROCE 2007 DOSPĚLI K POTŘEBĚ POŘÍZENI A IMPLEMENTACE INFORMAČNÍHO SYSTÉMU. VYBÍRALI JSME Z PŘEDNÍCH HRÁČŮ NA TUZEMSKÉM TRHU S VIZI ROZŠIROVÁNI FIRMY A VARIABILITOU SYSTÉMU. VYBRALI JSME ŘEŠENÍ OD FIRMY SAP VERZI SAP BUSINESS ONE. PROŠLI JSME ANALÝZOU A IMPLEMENTACÍ U DNES JIŽ NEEXISTUJÍCÍ FIRMY A PO PÁR MĚSÍCÍCH ZJISTILI ŽE NEJSME SPOKOJENÍ. NÁSLEDNĚ JSME SI NAŠLI FIRMU ELEGIS, KTERÁ NÁM DOKÁZALA NABÍDNOUT A ZAJISTIT ŘEŠENI PŘÍMO PRO NÁS NA MÍRU SE KTERÝM JSME SPOKOJENI. ELEGIS JE PRO NÁS KVALITNÍM PARTNEREM NA KTERÉHO SE DÁ SPOLEHNOUT A DOKÁŽE VYŘEŠIT NAŠE POŽADAVKY. PERSONÁL PRACOVNÍKŮ JE VSTŘÍCNÝ A JEJICH SCHOPNOSTI JSOU NA VYSOKÉ TECHNICKÉ ÚROVNI. 

"INFORMAČNÍ SYSTÉM NÁM DLOUHODOBÉ PŘINÁŠÍ ZEFEKTIVNĚNI NAŠICH PROCESŮ, RYCHLOU DOSTUPNOST INFORMACI, PŘEHLED O NÁKLADOVOSTI ZAKÁZEK A RYCHLOU ANALÝZU DAT V DLOUHODOBÉM HORIZONTU COŽ JE VELKÝM PŘÍNOSEM."
 
- LUKÁŠ NOVOTNÝ, JEDNATEL SPOLEČNOSTI A ŘEDITEL

Jablotron Alarms a.s.

JABLOTRON ALARMS a.s. je dynamickou společností s tradicí od roku 1990. Patří k celosvětově významným dodavatelům bezpečnostní techniky. Významnou součástí informačního systému je technologická příprava výroby a simulace kalkulací. V tomto ohledu je nám nezastupitelným pomocníkem systém ELEGIS Production, který používáme od roku 2003.

Před zavedením ELEGIS Productionbylo provozováno v Jablotronu několik sw aplikací pro řízení TPV, výroby a kalkulací, které nebyly vzájemně provázány a nestačily se již přizpůsobovat rostoucím požadavkům. Zavedením systému jsme získali jednotné prostředí pro evidenci technologie, řízení výroby včetně sledování nákladů, evidenci výrobních/metrologických pomůcek a účinný nástroj pro výpočet kalkulací.

Později přibyl i modul workflow pro sledování vývojových prací a souvisejících nákladů.

KALÁB, spol s.r.o.

Společnost Elegis s.r.o. pro nás realizovala dodávku a implementaci systému pro řízení stavební firmy. Mohu potvrdit, že v rámci celé implementace i následného rozvoje a servisu, který probíhá do současnosti, byly vždy dodrženy dohody a přísliby. Elegis plní nadstandardně svoje závazky a obratem řeší reklamace, pokud se vyskytnou. Oceňuji také odbornou znalost pracovníků Elegis, kteří nám mnohdy dobře poradili. V roce 2010 jsem se rozhodl pořídit do firmy Kaláb – stavební firma, spol. s r.o. informační systém. Neměl jsem žádný přehled o spotřebě materiálů, nepočítám-li faktury dodavatelů.

Stejně to bylo i u ostatních subdodávek – ne zrovna jednoduše jsme třeba kontrolovali, zda subdodavatelé nevyfakturovali více. Neumím přesně vyčíslit náklady, které v souvislosti s tím vznikaly, ale odhadem to bylo cca 500.000 ročně. Ve firmě jsme neměli komplexní systém, který by informace o zakázkách přehledně evidoval na jednom místě. Sledování staveb se tak hodně omezovalo na informace z faktur a různé Excely, které byly uloženy na serveru. Zajištění informovanosti o aktuálním stavu zakázek v celé firmě nebylo tak zrovna jednoduché a někdy tyto informace chyběly, nebo přicházely pozdě. Poptal jsem několik firem, které dodávají informační systémy. zvažovali jsme nejen cenu, ale i vhodnost systému právě pro stavební firmu, jako jsme my. Osobně považuji podnikání v oboru stavebnictví a v oboru implementace informačních systémů za velmi podobné. Naprosto zásadní je v obou oborech schopnost a ochota přiznat si chyby a pak je rychle vyřešit.

OHL ŽS, a.s.

ELEGIS s.r.o. realizuje pro naši společnost vývoj aplikací a systémů nejrůznějšího charakteru a rozsahu, a dále vyvíjí nové moduly stávajících informačního systému nebo upravuje a rozšiřuje funkcionalitu existujících systémů již od roku 1996. Pro takto vyvinuté aplikace, systémy nebo moduly systémů ELEGIS dlouhodobě poskytuje podporu a servis a dále pokračuje na jejich rozvoji.

Vývoj a rozvoj je realizován na základě našeho zadání podle momentálních potřeb naší společnosti a trhu. Ceny a termíny realizace respektují dohodnuté podmínky. V rámci vývoje a rozvoje ELEGIS s.r.o. poskytuje konzultační a poradenské služby za účelem návrhu optimálního řešení.
 
​"ZA DOBU VZÁJEMNÉ SPOLUPRÁCE BYLY REALIZOVÁNY VÝVOJOVÉ PRÁCE V ROZSAHU TISÍCŮ HODIN. SCHOPNOST ELEGIS S.R.O. RYCHLE A PRUŽNĚ REAGOVAT NA NAŠE POŽADAVKY PŘEDSTAVUJE VÝRAZNOU PODPORU NAŠICH ČINNOSTÍ A USNADŇUJE NAŠE PODNIKÁNÍ."
 
- ING. JAN NOVÁK, VEDOUCÍ ODBORU IT A TELEKOMUNIKACE

PANEP s.r.o.

"Elegis s.r.o. realizuje pro naši společnost vývoj aplikací a systémů nejrůznějšího charakteru a rozsahu, a dále vyvíjí nové moduly stávajících informačního systému nebo upravuje a rozšiřuje funkcionalitu existujících systémů. Pro takto vyvinuté aplikace, systémy nebo moduly systémů elegis dlouhodobě poskytuje podporu a servis a dále pokračuje na jejich rozvoji.

vývoj a rozvoj je realizován na základě našeho zadání podle momentálních potřeb naší společnosti a trhu. Ceny a termíny realizace respektují dohodnuté podmínky. V rámci vývoje a rozvoje elegis s.r.o. poskytuje konzultační a poradenské služby za účelem návrhu optimálního řešení.

Za dobu vzájemné spolupráce byly realizovány vývojové práce v rozsahu stovek hodin. Schopnost elegis s.r.o. rychle a pružně reagovat na naše požadavky představuje výraznou podporu našich činností a usnadňuje naše podnikání."

- Mgr. Radek Patočka. jednatel PANEP s.r.o.

UNIS-N, spol s.r. o.

"​V roce 2009 mi došla trpělivost s mým stávajícím systémem a jeho dodavatelem. Rozhodl jsem se tuto situaci řešit výběrem nového systému. Nebyl jsem spokojen v oblasti plánování a řízení výroby v unis-n spol. s r.o., protože to bylo příliš složité. Dále jsem postrádal manažerské výstupy, které by mi poskytovali informace o firmě. situace u nás byla taková, že se nedodržovali termíny vůči zákazníkům a chyběl přehled o rozpracovanosti jednotlivých zakázek. Velmi složitě jsme zjišťovali skutečné náklady výroby a zdali byla zakázka vůbec zisková. Když tuto situaci zpětně zhodnotím, tak se divím, že jsem to neřešil dříve. Nestíhali jsme realizovat tolik zakázek, jako stíháme dnes a díky chybějícím informacím se mnohdy pracovalo ve stresu a nervozitě.

Hodně důležité pro nás byly také nabízené servisní služby a odborná znalost dodavatele. Po velmi důkladném a podrobném vyhodnocení nabízených řešení jsem vybral systém SAP Business One a ELEGIS Production. Obával jsem se, že  systém sap bude hodně drahý, složitý a že je určen především velkým firmám, tudíž že nebude vyhovovat naší menší společnosti. Nebyl jsem nadšený ani ze vzdálenosti dodavatele, která je více jak 200 kilometrů.
Všechny reference

SPOLEČNOST V ČÍSLECH

DESÍTKY

LET
V OBORU

STOVKY

REALIZOVANÝCH
PROJEKTŮ

TISÍCE

SPOKOJENÝCH
UŽIVATELŮ

DESETI TISÍCE

PŘIHLÁŠENÍ
ZA DEN

elegis - informační systémy

jsme tu pro vás


Poskytujeme poradenství a konzultace týkající se informačních systémů, ale také poradenství z oblastí optimalizace firemních procesů, řízení a odměňování pracovníků, marketingové strategie, prezentace a mnohé další.

Prostřednictvím telefonu jsme Vám k dispozici téměř neustále, přes den, brzy ráno ale i pozdě večer. Pokud si to situace vyžaduje, tak i o víkendu.

 
KONTAKTOVAT