Aneb Hotline a HelpDesk. Neslibujeme – garantujeme. Je samozřejmostí, že veškerá ujednání, která se zákazníkem dohodneme v rámci obchodu, přechází do písemné smluvní podoby. Tím přinášíme našim zákazníkům garanci, že dostanou to, co očekávají.
Servis a podpora – bezproblémový
provoz informačního systému
Smyslem služeb servisu a podpory je poskytnout každému jednotlivému uživateli plnou podporu a poradenství při běžných činnostech spojených s užíváním informačního systému, ale i při řešení nestandardních situací. Dnešní vyspělé technologické prostředky navíc umožňují většinu činností provádět vzdáleně bez nutnosti osobních návštěv, což výrazně šetří náklady na tyto služby.
Našim zákazníkům garantujeme reakční doby na jejich požadavky!
Nebudeme se o Vás jen starat
– budeme Vás hýčkat
Zákazník je pro nás smyslem naší existence, a podle toho se také chováme. Našim zákazníkům zajišťujeme veškeré služby, které souvisí s financováním, implementací, nákupem a následným servisem informačních systémů.
To ale není vše – zákazníkům nabízíme osobní přístup, znalost oboru podnikání i individuálních potřeb a to prostřednictvím HotLine a HelpDesk.
HotLine
– přítel na telefonu
Každý zákazník má svého konzultanta, který je mu k dispozici pro jakoukoliv radu či informaci. Díky těmto službám nemusí uživatelé složitě prohledávat dokumentace a helpy, poznámky ze školení či jiné zdroje informací, aby se dozvěděli požadovanou informaci. Stačí zvednout telefon nebo poslat mail a kvalifikovaný konzultant je jim k dispozici.
HelpDesk
– kontrola a přehled
HelpDesk jako služba i jako internetový portál pro naše zákazníky slouží k evidenci a kontrole nad jejich požadavky. Díky tomuto nástroji mají všichni přehled o stavu jednotlivých požadavků, uskutečněné komunikaci, detailech řešení atd.